Lite förvånad blev jag allt

Min pappa ringde mig för ungefär 30 min sen och frågade mig om vad jag hade för hudsalva på min tatuering när den var nygjord. Han babblade om Dove bodymilk och lite annat. Om att mamma har väl en massa hudsalvor. Jag fattade noll till en början.
Men sen efter ett tag förstod jag att han hade tatuerat sig idag och skulle tvätta av tatueringen för första gången och han hade inte köpt någon hudsalva. Trodde inte heller han hade fått en tid så snart.
Självklart var det enda dom hade en massa parfymerade hudsalvor. Inte direkt att föredra, tror inte dom är så feta heller.
Så jag har precis kommit in från att ha mött honom på parkeringen och gett honom min Helosan salva. Så nu får jag inte smörja in min tatuering med den längre... Inte för att jag egentligen behöver  det.

Ska bli spännande att få se hans tatuering, tror jag ska ta mig dit upp på onsdag kväll och kolla på den eller torsdag, beror lite på hur det blir med träningen den här veckan.

Kommentarer
Postat av: linda

Du måste berätta vad han tatuerade för något sen :D

2008-03-17 @ 23:30:54
URL: http://www.lindaha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0