Lite sömnproblem

Idag är det verkligen en seg söndag. Känns som om jag skulle ha festat igår eller så. Men det gjorde jag icke. Kan ju ha att gör med denna konstiga nattsömnen jag haft.

Jag somnade väl kanske vid midnatt ungefär. Vaknade första gången vid 03.30 ungefär, men lyckades somna om ganska snabbt. Andra gången jag vaknade var vid 8.00 men somnade om snabbt då igen. Vaknade sen vid 8.43 och var såå otroligt kissnödig.
Efter det hade jag svårt att somna igen. Kännde verkligen inte för att gå upp vid 9 på min första lediga dag. Ville ju sova ut. Jag lyckades dock sova lite till och från fram till kl 12 ungefär.

Men nu är jag riktigt seg. Antingen sov jag för mycket eller så är jag trött pga att jag inte fick så lång sammanhängande sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0