Något nytt

Folk brukar ju alltid tycka att jag ser så ung ut. Att du kan ju inte fylla 23 och så får jag alltid höra. Åkte ju tom som barn på bussen för inte så länge sedan och där är det 16 års gräns!

Men nu ska ni få höra om någon som inte tycker det. Jag var häromdagen och kollade på innebandy. Då står pappa, Nalle och jag och pratar lite...


Jag till pappa - Ser du han där nere? Nummer 17. Ser du hur skallig han är.
Pappa - Han där jag? (och pekar)
Jag - Tänk att han är så pass skallig och är lika gammal som mig.
Pappa - Ja du...
Jag - Kan ju inte vara så roligt att vara så skallig när man är så pass ung.
Nalle - Men så jävla ung är du ju inte.

Då betonade han verkligen 'jävla'

Nästan så att jag började fundera på hur gammal han tror att jag är. Måste nog fråga pappa om det.


Kommentarer
Postat av: linda

Haha jag gissar på 37 :D

2008-03-14 @ 09:57:58
URL: http://www.lindaha.blogg.se
Postat av: Christine

Usch vilken ångest. Sanningen är nog att vi inte är så "jävla" unga längre... Fast man är aldrig äldre än man beter sig.... =P haha

2008-03-14 @ 15:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0