Nu är jag ledig

Nu är den här dagen och helgen avklarad. Om man kollar på hur jag brukar jobba och på hur jag har jobbat. Så är det som om jag jobbat 5 passpå tre dagar. Men riktigt så funkar det ju inte. Men jag får bra med pengar :) Ob i massor dom här dagarna!
SÅ nu är jag ledig hela tre dagar! Skulle ju egentligen varit ledig fyra, men jag klagar inte över tre. Om det inte nu blir så att jag får jobba ännu mera extra. Det är ju personalbrist på jobbet, nästan inga vikarier som kan jobba.


Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Känner inte för att gå att sova ännu. Skulle vilja hitta på något, men vad och med vem?

Man kanske ska kolla på en film idag igen?  Men då är ju frågan vilken film? Vill se Alfie, men den funkar inte på min DVD. Vilket påminner mig om att jag måste köpa en bra kopia. Dirty Dancing eller Troya kanske? Har ju en del att välja mellan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0