Så gott så :)

Nu snart (om en timme) ska jag träffa Lisa, Marie och kanske R-Mkinarestaurangen. Så bli så roligt att gå ut med dom och äta. Blir nästan som en sista måltid med Lisa. Jag ska äta med henne på lördag också, men det ska inte dom andra.

Det är inte speciellt ofta man tar sig råd att äta där. Är ju trots allt lite dyrt. Men det är det värt :)
Så idag kommer jag synda, imorgon, på lördag och på måndag. Men annars så kommer jag minsan verkligen tänka på vad jag äter. Har faktiskt gått ner två kg dom här dagarn jag varit sjuk. Mamma började direkt med att det kommer jag gå upp snabbt igen. Men det har ja bestämt mig för att jag inte ska.

Om man kanske ska ta och roa sig lite med PhotoShop kanske?

Kommentarer
Postat av: linda

Elak kommentar av din mamma

2008-03-12 @ 20:08:39
URL: http://www.lindaha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0