Så underbart och härligt!

Nu har jag precis kommit in från min uteplats. Jag har sittit där i ca en timme nu. Druckit mitt kaffe, läst klart en bok och bara njutit av solen och värmen!
Det var 18.6 grader varmt där nu när jag kollade. Hur underbart är inte det?!
Men det är ju bara den 7e mars. Så jag väntar bara på att det ska komma snö eller så igen.
Men bara kännslan att få sitta på min uteplats i tshirt och få känna solens värme på mina kinder.... Bara det lilla har gett mig kraft till att jobba hela helgen.

Nu väntar jag bara på att C ska inse att jag inte tänker lägga ut pengar för hennes biljett till Rickards nästa helg. Har ju fortfarande inte fått pengarna sen nyår...  Inte lust att lägga ut mer pengar då.

Ne nu ska jag göra mig klar för jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0