Vad jag har saknat...

Idag har jag druckit min första kopp kaffe på nästan tre dagar. Förstår ni hur dåligt jag har mått?! Kaffe är ju livsnödvändigt!
Men det märks på kroppen att den inte fått kaffe på några dagar. Min mage protesterade hej vilt. Lät som om det var ett världskrig där inne. Haha! Lite konstig gämförelse kanske?
Jag har iallafall saknat kaffet!

Ne men om man kanske ska ta och göra sig iordning och åka iväg till coop snart. Måste ju vara tillbaka i Bålsta till kl 16. Kanske ska ta en sväng upp till skörby efter att jag skjutsat Kristian till kiropraktorn. Vill ju ha en massa musik därifrån.
Kommer vara helt slut efter den här dagen... Hur ska jag orka jobba imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0