Vad var det som var så svårt att få fram?!

För ett litet tag sen ringde min mamma... först verkade det som om hon egentligen inte ville något. Hon tog en andpaus mellan varje ord. Började förklara att Leffe tyckte det skulle bli roligt med midsommar... Men... Han undrade ju... Han frågade pappa om... Finns det? Vem har?
SÅ höll hon på i typ 5 minuter när jag redan sagt att jag måste gå till tvättstugan för att hinna med allt.
Tillslut efter mycket om och men så fick jag vet vad det var hon ville ha sagt.
Leffe hade undrat om det är någon som har någon speciell presentlista till midsommar. Det mamma då ville veta var vad jag skulle säga om någon frågade mig om det.
Det tog henne fem minuter att få fram?!
Pratar man med någon som har väldigt bråttom så drar man ju inte ut på det utan säger det snabbt som attan istället. Så det kan ha gjort så att jag inte får dom bra torkmaskinerna sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0