Bättre sent än aldrig

Jag hade ju totalt glömt bort bilderna från helgen. Men Maria påminnde mig så fint.

Så här är dom!


   

 

Först hade jag och Maria lite förfest hemma hos A, hon vaktade A's lägenhet. Vi hade riktigt roligt, säger bara en sak... Giftigt!


  

  

Vi fortsatte hem till Linda och Robin, där även Eken befann sig. Vi förfestade lite mer och spelade Guitar Hero. Jag kan då säga att har man druckit alkohol är det inte alltid så smart att spela GH för första gången på flera månader, speciellt inte låtar man inte känner igen. Det går inge vidare då.

 

   

  

Vi fortsatte kvällen hos Lisa (rosa tröja) och Sofi. Började bra, fortsatte sådär och avslutades bra! :) Jag och Linda hade riktigt roligt tillslut. Därifrån fick jag dock inga bilder på Maria, Robin eller Eken.


I det stora hela en toppenkväll som slutade sent men en del alkohol i blodet... Hehe ;)

Kommentarer
Postat av: therece

åhh, nu blev jag festsugen

2008-05-07 @ 21:07:41
URL: http://therece.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha ja alkohol i blodet hade vi allt :D

Känns som om vi 2 måste åka på kryssning snart!

2008-05-07 @ 21:31:37
Postat av: Maria

GIFTIG.JPG

2008-05-07 @ 22:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0