Belöning

Idag ska vi festa!!

Men först måste jag städa klart här hemma... Har börjat ganska bra. Började i köket med att sortera bort alla tomburkar och flaskor, även glas. Så jag ska gå och panta idag, kommer nog bli en liten slant.
Så fort jag skrivit klart här så ska jag sätta på kaffet och medans det går ska jag sortera lite kläder. Måste erkänna att jag inte haft in kläderna från senast jag tvättat. Som tur är så är kläderna som är framme rena och inte smutsiga, det hade inte varit så trevligt.
Jag ska nog upp en sväng och hällsa på hos minfaster och barnen, då kan jag passa på att slnga papper och glas på vägen. Måste bara hämta bilen från mamma som är på jobbet först.

Så det ser ut att bli en händelserik dag idag. Nästan så att man kan se festandet ikväll som en belöning för att ha städat lägenheten... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0