då skrivet jag väl om vädret kanske?

Ibland känns det verkligen som om jag bara skriver om jobbet...
Så istället för att skriva om att jag är seg efter dagen så tänkte jag skriva om vädret.

Det svenska vädret är ju verkligen konstigt. Eller vädret överhuvudtagent är konstigt. Det är bara drygt 20-25 grader nere i medelhavet. Där brukar det ändå börja bi lite varmt nu.
Och vad är det där med snö?!
Det ska ju inte snöa den 16:e Maj! Det är ju nu sommaren ska börja komma.
För en vecka sen var det strålande sol och varmare här än i medelavet och idag har det snöat i vissa delav av landet!

Jag börjar nog bli lite oroad med tanke på miljön och den globala uppvärminingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0