Dagens fynd i bilder

Dagen i Sthlm blev lite dyrare än vad jag först hade tänkt mig.... Men det var roligt att få gå runt och kolla i butiker. Inte ha någon tidspress alls.
Men jag är så trött i fötterna nu, känns verkligen att jag gått hela dagen.

Här är då dagens fynd


Ett par skor från Skopunkten


Linnen från H&M, Halsband och Hårspännen från Glitter


Shorts, T-Shirt och Kofta från Lindex


Två linnen från BikBok,
den med Tweety är bara för söt!

Sen köpte jag även lite trosor, men dom får ni inte se.

   
Här tog vi en kaffe paus.

Kommentarer
Postat av: Maria

du ser ut att ha haft en soft dag... värsta söta linnen..

2008-05-15 @ 20:44:19
Postat av: Linda

mäh jag ville ju se trosorna :(

2008-05-15 @ 21:18:50
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: sara

Fan vad snygga kläder!!!

2008-05-19 @ 20:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0