Doften av sommar

Idag ahr det verkligen varit en lång dag! Jobbade 7-16, efter jobbet så tränade jag en timme och åkte sen direkt upp till mina föräldrar.  Där fick jag först vänta på att ens få närma mig duschen, åkte til Tuija och hämtade vin, sen duschade jag, efter det åt vi och så kollade vi på film.
Egentligen så skulle jag ha åkte hem vid 8 tiden, men det kom en film på Canal+ som jag ville se. Så jag blev kvar och kollade klart på den.

När jag då cyklade hem (jag orkade inte vänta på bussen) så doftade det sommar! Ni vet en sommarkväll efter att det har regnat, när alla blommor och gräset doftar alldeles underbart och luften känns så frisk och ren.

Det doftade verkligen sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0