Drar ut på tiden...

Just nu borde jag bädda rent i sängen. Den står där helt obäddad... Men jag har verkligen ingen lust eller ork till det! Nästan så att jag har lust att ligga kvar här i soffan och sova, enda negativa med det är att då sover jag inte ordentligt.
Det jobbiga med att bädda rent är att jag måste duscha av mig. Vill inte gå och lägga mig bland rena sängkläder och själv inte vara ren. Är ju inte direkt smutsig, men ni vet vad jag menar. Det är ju så mycket härligare att vara nyduschad.

Ne om man kanske ska ta och ta den där duschen iallafall...?


Kommentarer
Postat av: linda

Min dusch igår var iallafall hur skönt som helst :P

2008-05-06 @ 08:21:06
URL: http://www.lindaha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0