En lång dag

Den här dagen har verkligen varit lång. Känns verkligen som jag jobbat två dagar och inte bara en. Men har jag fortfarande en förkylning i kroppen och sovit dåligt, inte konstigt att man är trött.

Sitter här och funderar lite... Jag skulle vilja åka ner till A  i helgen som kommer. Men ändå inte. Åker jag ner i helgen som kommer så ser jag ut som jag gör nu, men träffar jag honom först den 24 kan ju lite ha hänt. Då kan det faktikst ha hänt lite, lite resutlat...
Hela allt med A känns lite spännande, han blev glad över att jag förmodligen kommer flytta till Skövde. Han berätta att hanns kompis pluggar där men bor i Alingsås. Så han menar på att det är nära.

Ne nu ska jag ta och fundera lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0