Gårdagen

Igår var det en riktigt härlig dag. Det var varmt och soligt hela dagen. Jag rensade mina plattor, ser verkligen ut som en helt annan uteplats nu. Jag åkte upp till Skörby och solade lite där också.
Där uppe åt jag även lite mat. Pappa grillade kött och så åt vi klyftpotatis och sallad till. Så gott så. Ganska snart efter att vi hade ätit så åkte jag ner till Linda. Där fanns även Robin (såklart), Ante, Christine, Eken och Sara. Vi spelade lite kubb, tjejlaget förlorade såklart. Känndes som om vissa i vårat lag inte var så engagerade i spelet. Sen så kollade vi lite på hockeyn. Men jag blev så trött så jag gick hem en bit i andra perioden.

Så jag var hemma vid midnatt och gick nästan direkt och la mig. Sov ganska bra fram till kl 5 ungefär. Sen dess har jag vaknat med jämna mellanrum. Så jag är lite seg idag.

Nu ska jag sätta på kaffet och gå ut i solen. Ser ut att bli en lika fin dag idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0