Jag tvekade, men nu är jag glad att jag gjorde det...

Nu ikväll var jag och tränade på gymet. Så skönt!
Först tänkte jag inte göra det då jag hade så ont i magen/sidan/ryggen på något konstigt sätt. Känner mig fortfarande lite konstig där, men det gör inte ont längre.
Först trodde jag att värken berodde på att jag ätit bullar på typ fastande mage, så jag åt lite mat där vid 18-tiden. Men maten hjälpte inte. Vette sjutton vad det är, hoppas bara det går över inatt. Ska ju in till stan imorgon.

Jag har verkligen blivit peppad till att träna gärnet nu fram till Rhodos. Lite resultat hinner man ju se på en månad. Kanske inte mina 6kg som jag först hoppats på, men en bra början iallafall.
Så imorgon bitti innan Sthlm så ska jag träna lite rygg och mage tänkte jag. Och på fredag innan jobbet ta en runda i gymet.

Nej nu så ser sängen lockande ut...


Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0