Ladda inför helgen...

Nu efter att dagen tagit slut så ångrar jag mig att jag ens gick till jobbet.
Har verkligen gått runt som i en dimma.
Bara gått runt och lullat. Har säkert missat att lägga någon eller så.
Men men...  Natten kommer ju kolla till dom.


Nej nu ska jag ta och bege mig mot sängen. Måste vila upp mig inför helgen.
Är nog inte så lätt att vara barnvakt åt en 8-åring och två 7-åringar.
Speciellt inte när 7-åringarna vill att jag ska vara med dom hela tiden och leka.
Kommer bli en lång dag på lördag... Dom räknar med att vara hemma till midnatt ungefär, tror dom. Kan bli att dom kommer hem senare än så. Tror dom skulle åka iväg vid 12, så det blir minst 12 timmar barnvakt.

Blir trött bara på tanken.

Som tur är så är jag ledig hela fyra dagar i helgen. Så det blir till att åka till Sara och Henric på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0