Något ovanligt

Igår somnade jag före kl 23.00!! ur ovanligt som hellst! Det har inte hänt mig på evigheter. Idag hade jag lungt kunnat sovit redan vid den tiden...
Om det inte vore för Sex And The City. Det kan jag bara inte missa!

Så nu ska jag gå och sova, kommer lugnt sova innan midnatt.
Är inte pigg. Det är något i min kropp som inte är som det ska. Kan ha med träningen att göra, inte van att träna så mycket. Eller så är det någon annan skit. Jag hoppas på det första.
Kan inte vara normalt att vara så här trött. En på jobbet tyckte att jag såg jättetrött ut idag... Och då sov jag bra inatt.

Nu ska jag gå och sova och inte gå upp förrän jag måste göra mig klar för frissan.


Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gick och la mig kvart över 9 igår kväll, jag var så jäkla trött! Elina sover ju jättedåligt nu för tiden så jag får gå upp hela tiden :/

Jag är jättenyfiken på hur ditt hår kommer se ut. Du kan ju komma och visa upp det om du vill, så kan jag bjuda på fika :D

Puss

2008-05-22 @ 07:34:48
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0