Ny frisyr?

Jag måste verkligen gå och klippa mig i dagarna! Helst redan igår.. Men men... Ska nog ringa och beställa en tid, trots att jag egentligen inte riktigt har råd. Får skita i att färga håret hos C, tar bara klippning så får jag färga själv efter lön.

Men då har jag ju ett stort problem! Hur ska jag klippa?! Ska jag bara klippa topparna och fortsätta ha det uppklipt? Eller ska jag våga och ta en lite kortare inte så uppklipt variant? Lite mera åt page hållet?
Jag har ju vågat klippt lite kortare för ett år sen ungefär. Men då var det ganska uppklipt. Nu funderar jag på att bara ha en aningens uppklipt, med en lite kortare lugg. Typ?

Har gjort ett ihopklipp på Cameron Diaz. Något liknande som hon har i filmen The Holiday hade jag tänkt mig.



Vad tror ni? Bilder på mig la jag ju upp igår, ska jag ha som nu eller en pageaktig frisyr?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker precis som förra gången, även fast du blev skit snygg i frisyren du då klippte dig i att du DEFINITIVT ska klippa dig precis som på bilden! Jag tror att det skulle passa dig så jäkla bra. Våga våga våga, ahahha skojja bara lite. Det kommer att bli skitbra hur du än klipper dig men diaz frissan tror jag är absolut bäst om jag skulle få välja åt dig. KRAM

2008-05-09 @ 00:59:22
Postat av: Anonym

Hm jag vet faktiskt inte riktigt. Det där med frisyrer är så jäkla svårt.

Jag ska också ta och klippa mig här, och färga håret. Jag funderar på att klippa bort en del i längden och klippa etapper just i början på håret så det blir lite grann sk lugg fast ändå inte, hm svårt att förklara.

Sen ska jag nog färga håret ljust brunt och ha blonda slingor. Hm ah det är svårt det här...

2008-05-09 @ 07:39:12
Postat av: Lisas vän Carro

tycker att du ska klippa som Diaz kommer att bli skit snygg tror ja =)

2008-05-09 @ 08:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0