Precis...

Undrar om man ska gå och lägga sig i sängen kanske? Men jag kommer säkert ändå inte kunna sova. Ska nog kolla lite på ESC ett tag och sen gå i säng. Ska försöka sova tidigt ikväll, ska upp någorlunda tidigt imorgon. Börjar jobba kl9. Men det är ändå lite sovmorgon...


Kommer bli en lång dag imorgon. Ska först jobba till 18.00. Sen ska jag upp till skörby och färga håret, och då blir det mat där uppe. SÅ jag kommer säkert inte vara hemma förrän vid 23.00 tiden. Då är det bara att hoppa i säng och sova inför lördagen.

Har bokat tid för att sola på lördag kl 11. Då har jag ändå lte sovmorgon. Kan ju sova fram till 10 ungefär och vänta med frukost till efter solningen. '
Mycket att förbereda inför kvällens bravader. Hoppas det blir en lyckad kväll.

Vet dock inte vad jag ska ha på mig.. *panik*


Kommentarer
Postat av: Linda

Robin hade typ migrän igår så jag kunde inte sola :(

2008-05-23 @ 07:04:36
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0