Tisdag 6 Maj

Tänkte skriva om vad som har hänt under dagen.
Började såklart med frukost vid 13 tiden. 
Sen så var jag i tvättstugan, eller jag väntade på att tvätten skulle bli klar och sen torr. Medans tvätten var på tork så var jag i centrum. Gick runt där i olika butiker i sammanlagt en timme ungefär. Inte ofta det händer. Hittade ett par vita korta jeans jag vill ha, men jag får se. Ska fundera på det till imorgon.
Sen efter centrum och tvätten så gick jag på en promenad. Hur skönt som hellst! Gick Åbergsvändan och en liten extra omväg när jag närmade mig hemmet. Så det blev en 40 min lång promenad med ett avslutande styrkepass. Inte helt fel. Så nu är det bara att vänta på hur min kropp ska reagera på det. Om jag blir mer förkyld eller fortsätta bli frisk. Blev inte sämre av styrkan jag körde i lördags, fick bara världens träningsvärk. Som fortfarande inte gått över helt, gör ont i magen när jag hostar.

Efter träningen så gjorde jag en jättegod kyckling gryta med ris. Jag köpte en bruk woksås med curry smak på Lidl, och glörde det som en gryta.

Nu sitter jag då här och väntar på att Desperate Houswives ska börja.  I Love DH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0