Hektiskt Schema

Jag kom precis på att jag har ganska så mycket att göra den närmaste tiden och ganska lite tid att göra det på.
Jag jobbar ju en del och så har jag en del inplanerat när jag inte jobbar.

Till nästa helg då jag ska ha fest måste jag göra detta :
¤ Storstäda lägenheten, dammtorka, dammsuga, skura och putsa fönster
    (då jobbar jag helgen + kväll och 9-18 i veckan och kan ej städa fred- o lördag)
¤ Köpa mat och tilltugg, samt plastglas.
¤ Klippa mig och färga håret (vet dock inte om jag har råd)
¤ Hitta den perfekta outfiten (vill ha ett par nya skor som jag hittade idag)


Helgen efter det så ska jag vara barnvakt och är dessutom långledig, så då har jag ju lite tid att förbereda vissa saker inför Rhodos och Midsommar.

Till Rhodos måste jag göra detta:
¤ Köpa solskyddsfaktor
¤ Prova alla mina sommarkläder och se vilka som passar
¤ Köpa flipflop att ha på stranden
¤ Träna som en tok
¤ Och självklart packa

Till Midsommar, allt måste nästan vara klart innan Rhodos:
¤ Hitta något att ha på mig
¤ Förbereda massa roliga överraskningar
¤ Göra klart mammas present
¤ Ringa några av dom inbjudna och se om dom behagar att komma
¤ Prata med L
¤ Fixa dekorationer
¤ Hjälpa pappa att inhandla mat



Det var väl ungefär allt jag ska ha hunnit med fram tom 20 Juni. Under den här tiden jobbar jag två helger, är på Rhodos en vecka, har ont om pengar och har en massa annat inplanerat som jag inte kan skriva om här. Fick idag veta att jag är bjuden på en Student den 7e, men då jobbar jag.


Nästan så att jag mår dåligt av att tänka på vad jag ska hinna med närmaste tiden, speciellt den närmaste veckan. Tycker inte om att ha så mycket att göra. Egentligen har jag inget emot att göra sakerna, det är bara så jobbigt och stressande att ha så lite tid.
Jag klarar verkligen inte av stress! Min kropp vet knappt vad det är.
Så vi får se hur jag kommer må lagom till Rhodos... Helt slut i kroppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0