Dag två har bara börjat...

Den här dagen har då börjat riktigt seegt!

Känns som om klockan borde vara mycket mer än vad den är. Hade jag inte vetat vad klockan var så skulle jag ha gissat på 16.00. Men nej, jag klockan är bara strax efter 14.00.

Änn så länge har jag hunnit äta frukost, städat lite, planerat lägenheten in i minsta cm, fikat lite och gjort lite annat smått.
Vad ska man mer hitta på idag då? Jag ska scana in lite kort från den gamla goda tiden. Men det lär ju inte ta resten av dagen... Så vad mer jag ska hitta på vet jag fan inte. Kanske gå till vivo och köpa lite pistagenötter? Men det tar ju inte speciellt lång tid... Jag ska nog kolla på någon film ikväll, men det är ju ett antal timmar kvar tills dess.

Blä vad jag inte tycker om den här helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0