Det blev en kort skoldag...

Nu har jag precis ätit lite lunch, blev matlådan som jag egentligen hade tänkt äta i skolan. Kan då kanske berätta att jag valde att inte gå nu på eftermiddagen. Föreläsningen vi hade på fm var väldigt intressant och bra, men jag orkade inte. Det är inte roligt att vara i skolan när bara två pers säger hej, trots att man ändå känner en hel del. Ingen verkade ens intresserad av att prata med mig idag... Så jag kände inte för att vara kvar. Vi får se om någon kommer fråga mig imorgon om varför jag inte var med på em, tror inte det...
Jag får väl ta och läsa på lite om Etik och Moral här "hemma" istället för att vara på em föreläsningen.

Nej om jag ska ta och vila lite och sen åka till Norrmalms köpcentrum och köpa skor.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ryck upp dig, då får väl du prata med dom

2008-11-13 @ 16:19:00
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0