Ex är bra konstiga ibland

På tal om Linda's blogginlägg idag...

Något jag tycker är lite småroligt är att prata med mitt ex om förhållanden, barn och så. För så länge man pratar om förhållanden så är han som så att han vill ha en tjej och har fått lite konstiga ideer om hur ett förhållande ska vara. Ibland håller han att typ flörta med mig och försöker få mig att komma hem till honom (han bor 30 mil bort nu). Men jag tycker bara det är så roligt att nämna andra killars namn, för han blir ju verkligen svartsjuk då. Eller hans sätt att prata på och frågorna han ställer tyder på det.
När man då nämner barn så är hans första fråga, vill du ha barn nu? Med en miljon ??!?!?!?! ungefär. Det roliga är att jag kan bara behöva nämna att Elina är så söt eller något sånt för att han ska få den paniken.

Känns så jävla skönt att jag är den som har gått vidare och träffat nya (gör dock inte det just nu), när det ändå var han som gjorde slut. Men han är fortfarande så att ha vill inte släppa taget.


Nej nu ska jag sluta babbla om massa saker som ingen ändå bryr sig om (märker jag på statistiken) och krypa ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker att det är skoj iallafall :D

Vad svarar du på om du vill ha barn nu då?

2008-11-06 @ 11:57:56
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Sara

Har han flyttat??? hahahahha ja han är väl inte riktigt barntypen och giftas typen förrän han e pensis/pensionär

2008-11-06 @ 12:31:30
Postat av: Katta

Linda: Självklart sa jag, men att jag har ingen pappa till barnet just nu...



Sara: Har du glömt bort den lilla detaljen att jag bor i Skövde just nu? Han bor kvar...

2008-11-06 @ 13:25:34
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: sara

men det är väl inte bara 30 min bort??? eller menar du 30 mil??? det var därför jag trodde han hade flyttat

2008-11-06 @ 16:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0