Halloweenfesten

Jag orkar inte skriva världens inlägg just nu...

Kan säga att kvällen har varit roligt utan Anna och Moa. Visst det hade väl varit lite roligare med dom, men jag har roat mig med mina klasskompisar. Vilket bevisar att jag och Anna inte sitter ihop, vilket mpnga verkar tro.

Brandlarmet gick på kåren ikväll!!
Jag ahr några bilder från det.... Bilder på brandbilen men en snygg brandmann i, och sen på alla människor som stog och frös.

Sist så var jag, Mattias och Äpplet och åt på korvkiosken. Så gott så!

Har bilder från hela kvällen! Från förfest till korvkiosken :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill se bilder :D

2008-11-01 @ 08:29:50
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0