Har Långtråkigt...

Jag är verkligen så uttråkad idag!!

Har gjort allt jag hade på schemat idag + lite till. Med andra ord så har jag adressändrat, beställt kurslitteratur och hämtat ut mina filmer. Lite till innebär att jag följde med Anna till återvinningsstationen som vär stängd, jag följde mest med för att få röra på mig lite. A ville väl mest ha med mig för att prata om att hon hoppas av.


Nu väntar jag mer eller mindre på att kunna göra iordning middag och det måste jag vänta minst en timme på.
Hade det varit lite ljusare ute hade jag tagit en promenad nu, men det börjar ju redan nu bli mörkt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har också tråkigt! Ännu tråkigare att vi inte kan hitta på nått heller :/

2008-11-04 @ 18:08:45
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0