Helgen och den kommande veckan

Nu är även den här helgen över. Ännu en lugn helg.
Vad har då hänt den här extremt lugna helgen?

Anna har flyttat. Mig gör det faktiskt ingenting att hon gjort det, hon verkade inte vara någon att lite på till 100% iallafall.

Jag har lyckats hålla min "diet" någorlunda bra. Har dock inte kunnat motionera som jag tänkt då min förkylning blivit värre. Nu hostar jag och är hur slemmig som hellst i halsen. Gör numera x antal situps, rygglyft, utfall och skytten nästan varje dag. Nästan lite stolt över det.

Jag har pratat med Sara i telefon i över 3 timmar och drack samtidigt lite vin... och martini. Vi hade det riktigt trevligt :)

Veckan som kommer då.
Imorgon ska jag vara i skolan 9.15-17, har dock tvätt tid kl 17. Så jag går nog lite tidigare. Sen är morgondagen över.
På tisdag är jag i skolan 9.15-12. Efter det ska jag nog kolla lite på kläder, skulle behöva åtminstone ett par byxor som jag kan ha långkalsonger under.
Sen på onsdag är jag i skolan 9.15-12. Men jag tänker gå lite tidigare så att jag kan åka hit och hämta min nya film innan jag ska iväg till tåget. Tåget går 13.29.
Då är jag hemma i Bålsta ca 16.30 beroende på väder och vind.

Sen resten av veckan ska jag njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0