Helt otroligt!

VIll ni veta något otroligt?!

Igår la jag mig i sängen vid ungefär 21.30, kommade klart på Criminal Minds och fortsatte sen vidare till MTV ett tag. Men eftersom jag var så jädrans trött så släkte jag lampan och stängde av tvn efter en halvtimme kanske.
Till min förvåning så somnade jag ganska snabbt. Vilket betyder att jag sov innan 23.00.

Helt otroligt!! Det har inte jag gjort på evigheter, jag är glad om jag somnar runt midnatt i vanliga fall.
Men tyvärr så vaknade jag 05.20 i morse och var ganska pigg. Som tur var så lyckades jag somna om efter en timme och sov tre timmar till.

Varför kan man inte få sova tidigt varje kväll? Vore ju guld värt ibland.

Kommentarer
Postat av: linda

Visst är det underbart att få sova tidigt, det betyder så mkt

2008-11-07 @ 11:03:30
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0