Hemma från skolan...

Idag valde jag att stanna hemma från skolan. Jag vet att det är dumt, men jag hade verkligen ingen ork till att gå dit i morse. Dels så har jag sovit väldigt lite och dåligt inatt, jag har haft lite problem med sura uppstötningar senaste dagarna. Igår var det riktigt jobbigt, så jag somnade väldigt sent.
Sen så hade jag dessutom ingen lust att träffa en massa människor idag. Minsta lilla tanke på att låtsas vara glad och så lockade mig inte alls. Så jag bestämde mig för att stanna hemma idag.

Ska ta och läsa lite i Anatomiboken om det jag missade på föreläsningarna idag...

Ska nog ta och skicka iväg en ansökan om IKEA Handla kort... Eller om jag skaffar det när jag är hemma? Det negativa med det är ju att jag inte kan beställa mina möbler så att dom kommer i tid till lägenheten. Men jag vet ju inte när jag får IKEA Handla kortet hem heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0