IVN-Styrelsen?

Jag har blivit nominerad till att sitta i den nya IVN-Styrelsen. Lite roligt att bli det faktikst. Men sen så vet jag ju vem det är som ligger bakom att just jag blev det. Ska iallafall träffa F imorgon och bli intervjuad för att se om jag passar för någon post.
IVN står för Instutionen för Vård och Natur. Skolan ska slå ihop alla sina små "delar" till tre stora. Nu finns tex SköSjuk (vi sjuksköterskor), Speak (lärare & språk), Skhum (datanördar) och några till.. Men dessa ska då slås ihop.

Ja vi får se hur det går imorgon, om dom tycker att jag passar att sitta i IVN-styrelsen. Jag vet inte om jag vill heller...

Kommentarer
Postat av: Maria

inte för att jag vet vad det innebär .. men om du vill och tycker det är kul så är det kul :D fick flyttkortet iadg .. saknar dig med !!!

2008-11-24 @ 18:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0