Jag vill också ha en bebis!!

Jag tror att jag blir galen snart!!

För dom som inte vet så är jag extremt trött på att vara singel. Har dom senaste två åren velat ha någon att dela mitt liv med och skaffa barn ihop med. Men dom killar jag träffat har varit idioter, inte intresserade av förhållande eller hur skumma som hellst. Sen så finns det inte heller några vettiga killar här i Skövde, dom bra jag träffat hitils är ju upptagna.

Det som börjar bli riktigt jobbigt är att alla runt omkring mig skaffar barn hela tiden!! Linda har ju Elina, Jessica har André och så har några andra kusiner barn också. Men det är ju inte bara kusiner och så som får barn. Jag vet flera i min ålder som har två barn eller väntar sitt andra, många som är yngre än mig har barn. Jag skulle inte bli förvånad om ännu fler i min omgivning kommer och säger att dom ska ha barn snart...

Jag blir galen!! Jag vill också ha barn! Nu!! Snart skiter jag i vem som är pappan!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vem längtar inte efter barn!!!!

2008-11-20 @ 11:47:12
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: Linda

En bebis samtidigt som mig, det skulle väl vara underbart?

2008-11-20 @ 14:23:04
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: mehdi

hej jag har bott i severge manga ar nu har jag flyttat till mit land iran jag laser nastan dagligen vad du skriver jag tycker att du ar en bra tje(girl) du har allt som en vettigt man behover .det ar synd att ingen fattar att du ar en parla se framat det kommer.halsningar mehdi

2009-02-09 @ 08:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0