Klädångest

Just nu har jag ett ganska så stort problem... Mina kläder! Det finns ju inte så mycket i min garderob förutom toppar som sitter bra, har tre par jeans som jag kan använd och då är två egentligen på gränsen. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag har insett att jag kommer inte kunna gå ner så mycket jag vill, det målet ligger alldeles för långt bort för mig. Jag kommer hinna bli ordentlgit sjuk innan jag ens kommit igång ordentligt med träning och jag har inte råd att äta supernyttigt.
Så jag har funderat lite på att köpa lite nya kläder. Jag har kollat lite på Gina Tricot's hemsida, där hittade jag två klänningar och en lång kofta som jag skulle kunna tänka mig att köpa. Skulle även behöva nya linnen och knästrumpor därifrån, eventuellt strumpbyxor också. Klänningarna är väldigt vardagliga, så det skulle ju verkligen vara perfekt.

Men då kommer vi ju till ett annat problem... Jag får inte mitt csn förrän om två veckor! + att jag egentligen inte har råd att köpa nya kläder, jag ska ju köpa möbler för 6000. Har räknat på att det jag skulle vilja köpa kommer gå på ca 1000kr och då har jag inte räknat med att jag måste köpa skor. Så säg att jag skulle behöva lägga ut 1800 på kläder och skor.

Jag behöver verkligen kläder som passar mig och varma skor. Ska jag unna mig kläder eller ska jag svälta mig och hoppas på att lite mer kläder som jag har passar mig om två veckor?

Kommentarer
Postat av: Linda

Shoppa en massa nya kläder tycker jag, det förtjänar du :D

2008-11-12 @ 23:14:12
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0