Lite Gamla Bilder

Ja jag lovar att några av dessa bilder är riktigt gamla.
På alla kort förutom från operationen, där jag är 8 år,  är jag runt 6-7 år.

     

  

1. Jag på fritids i Bro.  2. Hos Farmor & Farfar 3. Farmor & Jag
4. Jag på uppvaket. 5. På mitt rum kanske? Eller uppvaket

Lite bilder på några kusiner

     

     


  


1.Danne, Jonas & Jessica i vårat kök. 2. Tommy & Robert på våran baksida 3. Alexsander ca 1½ år
4. Milla & Maja väldigt nyfödda... 5. Maja kanske? 6. Milla ? Svårt att veta, dom är så lika...
7. Jag med Milla & Maja 8. I Findland en sommar på 90-talet

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan vad roligt att se så gamla bilder!

2008-11-08 @ 18:55:33
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0