Livet är inte rättvist...

Livet är verkligen så jävla orättvist!!
Varför är det dom familjerna som redan har drabbats av död och elände som drabbas igen?!

E's mamma dom ju förra sommaren, vilket gör mig så ledsen. Hon var verkligen världens underbaraste människa! Jag saknar henne varje dag, även om jag inte hade samma sorts relation med henne dom sista 8 månaderna. Men hon betydde så mycket för mig under den tiden jag var en del i hennes liv och hon en del i mitt liv.

Nu är det tyvärr så att E's kusin Conny dog idag. Det var han vi firade när vi var i Thailand, då fyllde han 50 år. Med andra ord så skulle han ha fyllt 53 i december.
Han hade ett hjärtfel och gjorde en bypasoperation i fredags. Han hade blivit ganska dålig snabbt vad jag förstod. Han vaknade aldrig upp efter operationen, hans hjärta orkade inte med längre.

Det är så jävla orättvist! Jag tänker inte bara på E och hans pappa och brorsa. Dom jag tänker mest på är Connys föräldrar. Dom står väldigt nära E's familj, dom har allatid varit på semestrar ihop och bor väldigt nära varandra. Riggan och Roffe hade det väldigt jobbigt när Inger dog, Roffe var den som ofta sjutsade henne till läkaren och så. Nu, lite mer än ett år sen Inger dom ahr dom förlorat sin son. Det är verkligen orättvist! Inte nog med att Riggan och Roffe har förlorat sin son. Connys två söner har nu förlorat båda sina föräldrar, deras mamma dog för några år sen helt plötsligt. Det kan inte vara lätt att ha förlorat båda sina föräldrar så pass plötsligt, det spelar ingen roll att dom är vuxna, det kan inte vara lätt.

Jag tycker även synd om E just nu. Han tog sin mammas död så hårt! Han mår fortfarande riktigt dåligt vissa dagar. Just nu är han ett vrak, jag har aldrig varit med om att han har pratat så här öppet om sina kännslor. Nästan så att jag är orolig över hans hälsa.... Han mår långt ifrån bra just nu.


Livet är inte rättvist...

Kommentarer
Postat av: Linda

Livet är verkligen inte rättvist på något sätt.

Jag blir så ledsen att höra över att han ska mista ännu en person i sin omgivning :(

2008-11-12 @ 10:05:31
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0