Lunch...

Idag är en sån där riktigt seg dag. Föreläsningen vi hade på förmiddagen... vet inte riktigt hur jag ska beskriva den. Den var seg och tråkig, men ändå ganska intressant på sitt sätt. Vi fick höra om lite olika patientperspektiv, av döende och svårt sjuka patienter och av kvinnor som fått tillbaka sin bröstcancer. Men som sagt... Den var lite dryg.
På eftermidagen idag ska vi  ha en bra lärare. Så vi får se hur den föreläsningen blir, jag måste iallafall gå vid 16.00 som senast.

Just nu sitter jag i en av datasalarna på biblioteket. Inte så roligt kanske. Dom jag har tillbringat förmiddagen mer har gått hem och ätit, sen så lyckades dom jag annars brukar äta lunch med försvinna. Jag vet på ett ungefär var dom sitter, men jag orkar inte springa runt och leta efter dom. 
Så nu sitter jag här... Kollar ut på snöstormen och funderar på om jag ska äta mitt äpple...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0