Måndag

Den här dagen har varit lång...
Introduktion med den nya konstiga läraren. Hon ser opererad ut i ansiktet och hon gör miner hela tiden med munnen som om hon inte är van vid den ungefär. Efter den konstiga läraren så fick vi träffa en till ny manlig lärare. Då hans föreläsning fick vi titta på film.
Det var en film som i stora drag handlade om hur patienten kan bemötas och hur den känner. Lite sorglig, tragisk och samtidigt lite flummig film. Ungefär halva klassen grät på slutet...

Men men... Jag har halvsovit i en timme efter att jag kom hem, inte så bra. Jag kommer då vara ännu tröttare imorgon än vad jag har varit idag. Som tur är så ska vi göra någorlunda rolig saker imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0