Mina Fredagar Framöver...

Nu är det då fredag-kväll...

Vad gör jag?
Jo jag sitter och kollar på tv och dricker vin. Hur spännande låter det?

Precis! Förmodligen kommer mina fredagskvällar framöver se ut på så sätt. Roligt? NEJ!!

Tycker inte om det här. Vill inte bo i Ryd. Tycker inte om att Anna slutade just nu, hon kunde ha väntat en månad. Men framförallt så tycker jag inte om att alla andra tror att jag och Anna sitter ihop. Jag och Anna är faktiskt två olika personer och det är inte så roligt att berätta för alla att hon har hoppat av. Alla reagerar på samma sätt: Stackars dig!
Visst det är synd om mig, för jag kommer inte kunna gå ut förrän jag har flyttat in till stan, för jag vågar inte åka bussen hit själv. Så jag kommer må så jävla dåligt den närmaste månaden, för jag kommer vara så ensam. Alla andra här har ju hittat sina kompisar och umgås hela tiden, bor man i ryd så kan man tydligen inte umgås med andra på samma sätt som om man bor i stan.

Skitkul!! Eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0