Ont överallt... nästan...

Nu har jag då gjort klar den här dagen. Den har varit lågn...
Först har jag ju jobbat mellan 7-15 och efter det en tur till Barkarby och IKEA.

Har så ont i fötterna och ryggen just nu! Jag är ju inte van att gå hela dagarna. Sen så ska jag även jobba imorgon... Känns väl lite sådär. Det är dock på hemmaplan och så kommer Peter jobba! Vilket betyder att jag kankse kan få en välbehövlig massage innan jag slutar. Sen så på lördag så ska jag få jobba med Ida! Hur roligt är inte det?! Jag tror inte jag har jobbat ihop med henne sen hon gick i poolen... Ska bli så roligt! Sen så ska jag jobba på måndag också. Så jag är iallafall ledig på söndag och tisdag.

Imorgon ska jag även prata med chefen om ifall att jag kan få gå på "julbordet" som vi ska ha. Jag tycker det vore lite taskigt att inte låta mig gå på det, jag är ju trots allt ordenarie.

Sen så har jag ju planerat in en fika med Linda imorgon :)

Kommentarer
Postat av: SUPERSTAR

what?? för inte ordinarie personalen gå? vem fan får gå då??

2008-11-27 @ 22:49:22
URL: http://mittlivsomsuperstar.blogg.se/
Postat av: Linda

Yes en fika med är ju beställd :D Jag ringer imorgon o säger när jag slutar. Puss

2008-11-27 @ 23:34:42
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0