Positivt? Nja... Inte direkt...

Jag vet att jag inte har skrivit om så positiva saker här i bloggen den senaste tiden. Jag har helt enkelt inte haft något positivt att skriva om. Just nu så känns allt verkligen så grått och sorgset.
Det blir dessutom inte bättre av vetskapen om att jag kommer ha en hel månad i ensamhet. Visst jag kommer ju umgås med folk i skolan, det kommer bli lite olika personer varje dag. Då jag inte haft någon möjlighet att lära känna någon så bra, A har nästan varit som ett stopp för det. Alla har sett oss som om vi suttit ihop. Visst det är ju bra att lära känna nya personen, men jag tror att många kommer umgås med mig mest för att dom tycker synd om mig. Att vad tråkigt att A har hoppat av och sen vet dom inte vad dom ska säga och är tysta. Jag vet att det kommer bli så för veckan som varit har varit så. Inte roligt.
Det måste nästan hända något drastiskt för den här onda cirkeln ska brytas. Men frågan är vad?

Det enda jag ser fram emot just nu är att få flytta till den nya lägenheten. Men ändå så känns det rätt meningslöst att flytta dit. Jag kan väl lika gärna sitta ensam i Ryd som inne i Skövde. Här finns ju iallafall en diskmaskin. Den nya lägenheten kommer kännas liten.



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hoppas iallafall på att det kommer bli mycket bättre i andra lägenheten, och det tror det kommer att bli det också!



Jag är förresten supernyfiken på hur det slutade igår ;)

2008-11-10 @ 10:00:26
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

Jag tror verkligen att allt kommer att vända...

Du har precis börjat en utbildning...Det är säkert många som du varken har pratat med eller som har fått någon vidare koll på dig... Alla dess människor kan du utforska och uppleva och nånstans där kommer du finna bra vänner igen. Så se frammåt! Försök å hålla humöret uppe..människor som ler o är glada drar till sig människor :) Lycka till med allt Katta!

2008-11-10 @ 13:31:53
Postat av: Lisa

va fin bloggen blivit

2008-11-10 @ 18:21:29
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: Maria

Det kommer ordna sig vännen ... nu är det inte så långt tid tills du flyttar heller. När kommer du hem nästa gång?

snygg designen blev .. miss you! kram

2008-11-10 @ 19:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0