Sista tvätten här?

Nu äntligen är jag klar i tvättstugan! Förhoppningsvis var det näst sista gången jag tvättar där. Har väl tänkt att tvätta sängkläder och lite vanliga kläder en gång innan jag åker hem. Det är ju helt värdelöst att tvätta här. Torktumlaren fungerar knappt, torkrummet fungerar inte alls och så är det riktigt vidrigt. Jag tror bara att två linnen och ett par strumpbyxor blev torra i torkrummet, vilket innebär att jag har kläder liggandes och hängandes i HELA lägenheten! Det går inte att ha det så.
Jag måste nästan köpa lite nya underkläder och så ens för att kunna klara mig nu. Jag tänkte typ bara tvätta jeans och tjocktröjor en gång till....

Vem vet? Jag kanske bara ska ta med mig smutsiga kläder till mamma och pappa? Deras tvättstuga är ju ren, fräch och fungerar!  Tyvärr kan jag ju inte ta med sängkläder och handdukar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0