Trött eller vad?!

Jag är inte bara lite trött just nu. Jag är verkligen så trött!!

Tycker inte om att vi ska ha en del lektioner redan 8.15 på mornarna ibland. Jag har ju så svårt att somna nu förtiden, det blir inte bättre av att jag måste gå upp vid halv7 på morgonen när jag somnat vid 1.
Idag funderade jag på att vila en stund på eftermiddagen, men så blev jag ganska pigg efter tag.

Men nu märker jag av tröttheten...

Ni kan aldrig gissa vad jag gjorde!? Jag försökte logga in här på bloggen med användarnamnet till skolan! Sen så förstod jag inte varför jag inte kom in på en gång heller. Efter andra misslycandet så kom jag på vad som var fel.

Tror jag ska ta en dusch nu och sen somna till Greys Anatomi, inte för att jag tror på det. Men det är ju alltid värt ett försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0