Trött, Shopping, Trött & Trött

Jag är mer eller midre död känns det som! Är så trött just nu.
Mådde illa tidigare, jag trodde det var brist på mat så jag gick till Donken och tog en Lilla Menyn. Mådde bättre i kanske 20 min... Nu mår jag dåligt igen.
Måste vara för att jag är så trött som gör att jag mår illa...

Har iallafall shoppat klart för den här månade nu. Har köpt lite underkläder, två linnen, en klänning, två par knästrumpor och nagelack idag. Egentligen så tror jag inte att jag är i behovet av nagelacket, men dopm var så fina och festliga.  Om jag orkar kan jag ta kort på kläderna och lägga upp dom senare.

Nu ska jag iallafall strax bege mig bort mot G-Huset och möta upp Fluff. Får se vad som händer på den så kallade intervjun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0