Vill inte...

Jag vet fan inte längre om jag vill plugga. Visst pluggandet går väl när jag väl gör det... Men har man ingen motivation eller lust så går det verkligen inte.
Det skulle vara så underbart att få komma tillbaka till jobbet och må någorlunda bra när dagen är slut. Nu är jag mer eller mindre gråtfärdig i slutet av dagen.Det är fan inte kul att känna sig så här ensam i en klass på 100 pers.
Och JA!!! Jag pratar med folk och mer eller mindre tränkger mig på i deras samtal och försöker bjuda in mig själv på saker. Så ni som inte tror att jag försöker göra något åt saken kan ju hålla det för er sjävla i fortsättnignen.
Det enda som håller mig kvar i skövde efter den 10:e december är Examinationen i praktiska övningar som jag har den 16:e... Jävla skit praktiska övningar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0