Vill inte längre!

Jag tycker inte om det här längre! Det har bara gått två veckor sen A slutade. Men det är fan inte roligt längre. Det märks verkligen hur pass mycket hon har påverkat synen om mig, hur alla andra ser mig då. En dag så var det bra... En dag sen A har hoppat av så har det kännts bra i klassen, utan att dom har tyckt synd om mig allt för mycket. Nu är vi tillbaka på 0, nu kan man tydligen bestämma saker över mitt huvud igen utan att kolla om det är okej.
Blir det inte bättre när jag flyttar til kurorten...
Då vet jag inte vad jag gör.

Blir det inte bättre kommer jag inte klara av Skövde. Jag kommer må så psykiskt dåligt att jag inte kommer kunna plugga. Hur mycket har jag pluggat nu? Dom här två kurserna har jag knappt öppnat böckerna, jag har liksom ingen lust till det.

Nej nu ska jag gråta mig till sömns...

Kommentarer
Postat av: Sara S

Jag hoppas verkligen att det kommer att bli bättre. Tycker inte om att du inte mår bra! Jag tänker på dig och längtar till julen då vi kommer jobba en hel del tillsammans (förhoppningsvis).

2008-11-16 @ 18:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0