ÅNGEST!!

Jag har ju gått upp lite i vikt senaste året.... Mår väl lite sådär över det.

Nu när jag gick till Vi så tänkte jag stänga min vinterjacka då jag såg att det blåste massa. Egentligen borde jag inte behöva vinterjackan, det e ju inte riktigt så kallt ute ännu.
Men iallafall.

Jag tycker om att min jacka suttit lite löst, men inte så löst att den ser stor ut. Utan jag har kunnat fått på mig en extra tjocktröja om jag skulle behöva det. SÅ den har verkligen suttit perfekt,.
Nu däremot...
Den sitter tajt!!! Jag får igen den och kan röra mig obehindrat utan problem, men jag kommer tex inte kunna sitta i den när den är stängt längre.
Mina extra kilon har verkligen satt sig runt mage och höfter.

Jag kan inte ha det så här! Jag står inte ut med att ha en jacka som sitter så här som den gör.
Just nu ser det ut som att några dagar i veckan endast kommer bestå av flytande föda, massor av grönt te och frukt. Dom dagar jag kommer dricka alkohol (fredagar) får jag även äta pasta.

Kommentarer
Postat av: Lisa

flytande föda? är verkligen det de smartaste när du pluggar dessutom

2008-10-28 @ 20:13:48
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: Katta

Helt flytande föda klarar jag mig inte på. Jag kommer äta mycket soppor, där det bla finns potatis eller kötti och när jag äter yougurt till frukost har jag Special K eller liknande i. Sen äter jag ju väldigt mycket frukt och grönsaker.

2008-10-29 @ 13:27:30
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0