Äntligen kväll

Nu sitter jag då här... Ännu en dag slut. Har pluggat alldeles för lite idag, nästan ingenting. Jag sov fram och från i två timmar istället, har varit så extremt trött idag. Är extremt trött nu också!

Sitter och kollar på Greys Anatomi och ska efter det packa min lilla fina reseväska. Eller det är egenltigen pappas väska.
Vad ska jag då göra med min fina reseväska? Jag ska åka hem!!
Ska bli så skönt att få komma hem. Åker hem en dag tidigare än planerat, men det känns som att det gör inte mig något. Jag kan stå ut med att missa den andra delen av det Endokrinska systemet. Jag kommer ju ändå läsa allt i böckerna och alla våra kompendier ett antal gånger.

Ne nu ska jag passa på att sminka av mig under reklamen...


Hörs imorgon från tåget!

Kommentarer
Postat av: Linda

Snart är du hemma igen :D

2008-10-15 @ 21:13:34
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0