Åter i Skövde

Då är man tillbaka i Skövde igen...

Är helt slut efter den här helgen. Den har ju egentligen inte varit så jobbig, jag är bara inte van att jobba. Jag saknar verkligen det.

Nu borde jag egentligen plugga, men jag kom hit för ca 2 timmar sen. Den jag kom hit har jag ätit, packat upp lite från helgen och så poff så har 2 timmar gått.
Ska nog börja fundera på att gå till Vi, behöver lite mat. Har ingenting i kylen, kan vara bra att ha då jag kommer äta frukost i lite dygt en vecka nu. Och det är lite svårt att äta frukost utan kaffe, bröd eller juice.

Efter Vi ska jag lästa lite Fysiologi hade jag tänkt. Tar tag i Hälsa och Välbefinnande imorgon istället, känns bättre att ha en hel dag på mig när jag gör den upgiften. Kan ju även ta upp lite tips imorgon på seminariet för den uppgiften. Tror nog att det är sista föreläsningen/seminarie vi har i den kursen innan uppgiften ska lämnas in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0