Blä!

Just nu är jag så trött och sliten!

Har försökt plugga in anatomiska strukturer i två dagar. Har kanske sovit 4 timmar natten till idag (läs igår). Gjort en tenta på det och knapt sovit 10 min på dagen idag.
Nu sitter jag här, druckit en del alkohol, är så trött och vill bara gå och lägga mig.

Det är även så att jag nästan känner skuld över att jag skrivit om Ingers cancer och att jag stödjer den forskningen. Men det är inte den enda cancerform eller sjukdom jag stödjer. Det finns många flera!


Kan även säga att jag verkligen måste banta skithårt! Jag känner mig som en jävla flodhäst brevid dom flesta av mina klasskompisar, och jag trivs verkligen inte med det.
Jag tycker inte om mig själv just nu....

Kommentarer
Postat av: Linda

Om det är jag som har fått dig att känna skuld så är det absolut inte så jag menade, och jag är ledsen om du tog det så!

Det var absolut inte riktat till dig personligen, och det får du inte tro!

Det var bara det som fick mig att tänka, plus en tråd på familjeliv som diskuterade just att rosa bandet hade blivit så förstorat och allt annat blev bortglömt.

2008-10-04 @ 19:15:14
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Fin blogg du har! :)

2008-10-04 @ 19:17:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0